לקביעת פגישת ייעוץ חינם

    ייעוץ ותכנון מס, איך עושים את זה נכון?

    אמנם, תכנון מס נתפש כקונספט שמתאים בעיקר לחברות גדולות ולתאגידי ענק שמצליחים בדרך זו לצמצם במידה ניכרת את תשלומי המס שלהן,

    אולם, כדאי לדעת שייעוץ מס מקצועי עשוי לסייע גם לחברות קטנות, לעצמאים המפעילים עסק צנוע ואפילו שכירים יכולים לצאת נשכרים ממנו.

    תכנוני מס – רק במסגרת החוק

    חשוב להדגיש כי החוק אינו אוסר על תכנוני מס אלא להיפך, זוהי זכותו הבסיסית של כל בעל עסק לפעול על-מנת לא לשלם לרשויות המס סכומים גבוהים מדי שלא לצורך – כמובן כל עוד התכנון מתבצע עפ”י כל התקנות הרלוונטיות.

    מומלץ לקבל ייעוץ מס מאיש מקצוע אמין אשר מקפיד על קיום לשון החוק, כדי להימנע מהסיכון להפוך את תכנון המס הלגיטימי לתכנון מס אגרסיבי שעלול להיחשב כלא חוקי בנסיבות מסוימות.

    כמו כן, חל איסור מוחלט על ביצוע עסקאות מלאכותיות שבשום מקרה אינן חלק מתכנון מס תקין.

    דוגמאות לתכנוני מס

    ייעוץ מס נוגע בתחומים רבים הקשורים להוצאות והכנסות העסק ולמעשה גם למבנה העסק.

    כך למשל צורת ההתאגדות – עוסק מורשה, חברה בע”מ, שותפות וכו’ – משפיעה גם על שיעורי המס שישולמו, ורואה חשבון בקיא ומנוסה יידע להדריך את לקוחותיו מהי האופציה הטובה ביותר עבורם לא רק בפן המשפטי אלא גם מבחינה מיסויית.

    דוגמה נוספת של תכנון מס לגיטימי ומקובל היא מיצוי ההטבות וההקלות המגיעות לנישום הספציפי, למשל בזכות פעילות בפריפריה, השקעות שונות שביצע, תרומות ועוד.

    עוד דוגמה היא הקטנת רמת החשיפה לכפל מס, הן לשכירים והן לחברות, ובכל מקרה חשוב לקבל את הייעוץ הרלוונטי מאיש מקצוע בעל יושרה מוחלטת (כך שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי לא תסתבכו עם רשויות המס בכל מקרה) ושבנוסף מקפיד להתעדכן בכל פסיקה חדשה הנוגעת לענייני מיסוי.

    לפגישת ייעוץ ראשוני חינם

    השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

      חברה לעיצוב ובניית אתרים חברה לעיצוב ובניית אתרים
      כל הזכויות שמורות