לקביעת פגישת ייעוץ חינם

    פתיחת עסק עצמאי

    בכדי לפתוח עסק בצורה מוצלחת נדרשת מכם הבנה אודות כל הפעולות שאתם צריכים לקחת בחשבון. רק בדרך הזו אתם תוכלו לפתוח עסק בהתאם לרצונות שלכם ולדעת שאתם עושים את הדבר הנכון. ליווי נכון יחסוך לכם בעתיד המון תקלות, ויאפשר לכם לנהל את העסק באופטימליות.

     

    כיצד מתבצע הליך פתיחת עסק?

    בשלב הראשוני עליכם לגשת למשרדי מע"מ. הם ידאגו להגיש לכם טופס רלוונטי אודות העסק שאתם מתכוונים לפתוח, ועליכם יהיה למלא אותו בהתאם להנחיות. לאחר מילוי הטופס, השלב הבא יהיה לצרף אישור על קיום חשבון בנק או צ'ק דחוי. כשתסיימו עם שני הדברים הללו, תוכלו לפתוח תיק במע"מ ולהמשיך לשלב הבא.

    השלב הבא מבחינתכם יהיה לגשת למשרדי מס הכנסה. לאחר שיש לכם תיק במע"מ, פתיחת תיק במס הכנסה של הליך שלא זמן קצר ולא אמור להטריד אתכם יותר מידי.

    גמרתם עם מע"מ ומס הכנסה? השלב האחרון יהיה לגשת אל ביטוח לאומי ולדווח להם שאתם מתכוונים לפעול כעצמאיים. אל תשכחו שיהיה עליכם לתאם מקדמות עם ביטוח לאומי וגם עם מס הכנסה. תמיד עדיף לשלם מקדמות מעט מעל המצופה ולא פחות, שכן כך אתם עשויים לקבל כסף שמגיע לכם בריבית, ואתם רק תרוויחו מהדבר.

    פתיחת עסק עצמאי

    האם כדאי לפתוח עסק עם רואה חשבון?

    ישנם רבים אשר מעדיפים להקל על עצמכם את כל התהליך ופשוט לפנות אל רואה חשבון לעסקים קטנים שיוכל לסייע להם. בדרך הזו הם מבטיחים שהם לא יסתבכו עם הדברים, וזה משהו שכדאי גם לכם לקחת בחשבון, שכן כך אתם עשויים לחסוך לא מעט זמן יקר וחששות בכל הנוגע לדברים השונים שאתם צריכים לעשות.

    תזכרו, לפתוח עסק זה לא בהכרח דבר שצריך להיות מורכב במיוחד. רק צריך לפעול בהתאם להנחיות הפשוטות שהעלנו במאמר. אם בחרתם שלא לפעול עם רואה חשבון, אל תהססו לפחות לשאול את השאלות הנכונות בקרב הפקידים שעובדים במשרדים שבהם אתם מבקרים. כך אתם תפחיתו משמעותית את השאלות שלכם.

    אל תפחדו לצאת לדרך עצמאית

    ישנו חשש אשר אנשים רבים נאלצים להתמודד אתו, כזה שכרוך במחשבות בדבר האפשרות שהעסק ייכשל. אנו בטוחים שזה משהו שיכול להטריד גם אתכם, אבל מבחינתכם אתם רק צריכים לחשוב מה כבר יכול לקרות. הרי אתם חיים פעם אחת, ולכל הפחות יהיה כדאי לכם לתת את כל מה שאתם יכולים בכדי לנסות ולהצליח בתור עצמאיים. תנסו לפעול בשיקול דעת ולוודא שאתם חושבים איך לפתוח איך ולנהל אותו בצורה כזו שתביא אתכם לכדי הצלחה. מומלץ להיעזר בשירותי ייעוץ כלכלי לעסקים מאחר והם בעלי ניסיון רב בליווי עסקים בתחילת דרכם.

    לפגישת ייעוץ ראשוני חינם

    השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

      חברה לעיצוב ובניית אתרים חברה לעיצוב ובניית אתרים
      כל הזכויות שמורות