לקביעת פגישת ייעוץ חינם

    רואה חשבון לעסקים קטנים

    מחפשים רואה חשבון לעסקים קטנים ולא יודעים למי לפנות?

    רוצים לקבל שירות מקצועי ולדעת שתמיד יהיה לכם אל מי להתקשר כדי לקבל תשובה, עזרה או ייעוץ?

    אם כך, כדאי שתדעו שהגעתם בדיוק למקום הנכון!

    “צביקה סגל – פתרונות פיננסיים לעסקים” הוקם על ידי מר צביקה סגל לפני כ-17 שנה, ולכן תוכלו להיות בטוחים שאתנו העסק שלכם בידיים טובות ומנוסות.

     

    איזה שירות רואה חשבון לעסקים קטנים יוכל לתת לכם?

    מגשימים חלום ונמצאים בעיצומו של הליך הקמת עסק? אם כך, ברור מדוע אתם חייבים לעשות הכול כדי שהעסק יצליח.

    בהתאם, את כל מה שקשור לניהול החשבונות לא כדאי שתעשו לבד, כי כמו שאתם יודעים, עסקים קמים ונופלים על הדברים אלה.

    משרד רואה חשבון לעסקים קטנים מעניק לכל עסק שירות אישי ומקצועי הכולל:

    • שירותי פתיחת תיקים ברשויות המיסים הרלוונטיות.
    • שירותי הנהלת חשבונות בעסק.
    • ייעוץ ותכנון מס במידת הצורך.
    • ייעוץ משפטי בסוגיות שונות.
    • תיאום מס
    • ועוד.

    אין ויכוח על כך שכיום תוכלו לקרוא בעצמכם מידע רב בנושא אונליין.

    עם זאת, בסופו של דבר, אין כמו שירות מקצועי של רואה חשבון מנוסה.

    לכן, אם אינכם רוצים לעשות טעויות בתחום הפיננסי של העסק שלכם, ואם אינכם רוצים להיכנס לחובות מיותרים לרשויות המיסים – רצוי לא לוותר על שירותיו של רואה חשבון מקצועי ומיומן.

     

    רואה חשבון לעסקים שמתאים את השירות לכל לקוח שפונה אליו

    סיבה נהדרת נוספת שבגללה כדאי לכם לפנות דווקא אל “צביקה סגל – פתרונות פיננסיים לעסקים”, היא העובדה שאצלנו רואים את הלקוח.

    אנחנו מקשיבים ללקוח, מבינים לאיזה סוג של שירות הוא זקוק ונותנים לכל אחד שירות מקצועי תוך הקפדה על דייקנות, דבקות במטרה ויצירתיות.

    לפגישת ייעוץ חינם התקשרו בהקדם. צוות עובדי המשרד הינו מומחה וזמין בפריסה ארצית כמו גם ברחבי העולם.

    מיקום וזמן אינם פקטור, אז למה לחשוב פעמיים? צרו קשר עוד היום.

     

     

     

    מידע נוסף בנושא

    מה מאפיין שירותים של רואה חשבון לעסקים קטנים?

    • תשומת הלב הפרטנית והאינטימית כמעט שבעל עסק קטן זקוק לה אופיינית לשירות הנהלת החשבונות שהוא צורך. להבדיל מחברות גדולות, אצלו אין מחלקה מיוחדת להנהלת חשבונות ולכן כל מה שנחוץ לו מועבר ישירות למשרד רואה החשבון שלו. מכאן נובע שהוא גם מקבל הוראות ישירות וצריך לעשות חלק מהדברים בעצמו וזה מחייב מגע צמוד והרבה אמון וכימיה טובה.
    • עסק קטן צריך פחות התעסקות עם הנהלת חשבונות פנימית אם אינו מעסיק הרבה עובדים. אבל אם היקף עסקיו גדול ויש לו הרבה לקוחות ומכירות, הרי שהוא זקוק לפיקוח ולמעקב מתמיד גם אחרי תנועת הכספים הזאת. לכל עסק קטן יש את הדנ"א העסקי שלו בתחום שהוא עוסק בו, ולכן רואה החשבון שלו יתאים את עצמו לצרכיו ולמה שהוא דורש. זה מחייב מעקב מקצועי בכל מקרה כדי להבטיח שתזרים המזומנים אינו נתקע ומאפשר פעילות שוטפת תקינה ללא עיכובים ושהיות.
    • גם אם יש פחות התעסקות בניירת חודשית הרי שהדיווחים השנתיים או התקופתיים לרשויות המס הם חלק מהמחויבות של עסק כזה על פי חוק. רואה החשבון צריך לנהל את כספי כל עסק כזה בהתאם לחובת הדיווחים בזמן.

    מדוע ייעוץ פיננסי לעסקים קטנים הוא חיוני לכם?

    • אלא אם כן למדתם והתמחיתם בתחום זה ואתם מכירים את כל מושגי היסוד ואת כל האמצעים והכלים שעומדים לרשותכם, רוב האנשים מתמחים במה שהם רוצים לעבוד בו ולא בניהול כספים ותקציבים, בניית תכנית עסקית, תמחור וחישוב הוצאות והכנסות. מישהו חייב לעזור לכם להבין היכן אתם עומדים ולהציב אתכם מול הנתונים הכספיים כדי שתדעו במה אתם יכולים לעמוד ומה נדרש מכם כדי להרוויח ולהצדיק את קיומו של העסק שלכם.
    • מלבד פתיחת העסק שבו אתם נדרשים למגע עם הרשויות, יש לכם חובה על פי חוק לדווח כל הזמן על הכנסות והוצאות שלכם ולעמוד לפיקוח בכל עת. זה דורש מכם מעקב צמוד אחר הכספים שנכנסים אליכם ולהבין טוב יותר איך עובד עסק – ואיך הוא יכול ליהנות מהטבות שהמדינה נותנת לו. ייעוץ פיננסי מלמד אתכם לבנות את ההתחייבויות העסקית שלכם לעבודה מסודרת ולבניית סדר עדיפויות שיעזרו לכם גם בתכנון מס וגם בניצול הזכויות שלכם לא פחות מהכרת החובות שלכם.
    • כל עסק שמצליח להתמיד ולבנות את עצמו בשנים הראשונות מגיע לנקודה שבה הוא רוצה להתרחב או לבנות תכנית עסקית לעתיד. ייעוץ נכון יעזור לכם לבנות את התכנית כך שתתאים למידות שלכם במדויק.

    ייעוץ פיננסי לעסקים קטנים

    גם בעלי הכוונות הטובות ביותר בעולם שרוצים לעזור לאנשים באמצעות הרעיון העסקי שלהם, חייבים להרוויח. בלי זה יהיה קשה לעשות זאת. ייעוץ פיננסי לעסקים קטנים הוא שירות חיוני שכל עסק קטן חייב להכיר ולהיעזר בו בסופו של דבר, אם הוא רוצה לשרוד במציאות מורכבת מאוד. אם אינכם יודעים מהי תכנית עסקית ומהו המודל העסקי שלכם להצלחה, רצוי מאוד לקבל ייעוץ מצוות המומחים של משרד צביקה סגל – פתרונות פיננסיים לעסקים, בעל ניסיון רב והצלחות מוכחות.

    ליווי עסקי להתבססות עסקית

    כל עסק זקוק ליועץ פיננסי שילווה אותו, בכדי להתבסס ולצמוח. משרד צביקה סגל – פתרונות פיננסיים לעסקים מעניק שירותי ייעוץ פיננסי לעסקים קטנים, ומעמיד לרשותכם את הניסיון המוכח שלו עם חברות ועסקים בגדלים שונים. כל ההצלחות העסקיות שסייע להן מביאות אליכם את כל הידע שנצבר כדי למנוע מכם טעויות ולבנות אתכם נכון.

    רואה חשבון לעסק קטן

    המתווה הבסיסי של כל עסק הוא זהה בכל גודל של חברה, אבל עסק קטן הוא בכל זאת בעל צרכים שונים מחברה גדולה. רואה חשבון לעסקים קטנים יודע בדיוק מה עובד טוב יותר בעסק כזה, ולכן גם מתאים את השירותים ואת העבודה אתו לצרכיו של עצמאי כזה. משרד צביקה סגל – פתרונות פיננסיים לעסקים מציע לעסקים קטנים את הליווי העסקי הצמוד והמקצועי שלו ושל המומחים שעובדים בו, ומבטיח שכל תכנית עסקית שבניתם תצליח בכל תחום שבו בחרתם לעסוק.

    רואה חשבון לעסק קטן יכול להוביל את העסק שלך לניהול פיננסי נכון

    שירותי רואה חשבון לעסקים קטנים חיוני על מנת לא לצבור קנסות ולספוג סנקציות. זה נכון לגבי כל עסק ולא רק עסק קטן, אבל חיוני במיוחד למי שהכספים אינם התחום שלו. משרד צביקה סגל – פתרונות פיננסיים לעסקים מעניק שירותי הנהלת חשבונות לעסקים קטנים כמו לגדולים, ומלווה אותם במעקב צמוד אחר התפקוד והתפעול התקין שלהם.

    לפגישת ייעוץ ראשוני חינם

    השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

      חברה לעיצוב ובניית אתרים חברה לעיצוב ובניית אתרים
      כל הזכויות שמורות