לקביעת פגישת ייעוץ חינם

    שירות פתיחת תיקים

    פותח עסק חדש? לפניך מסע ארוך של פתיחת תיקים במגוון רשויות בהם מס הכנסה, ביטוח לאומי ומע”מ. רוצים לחסוך זמן וכסף? תנו לנו לבצע עבורכם את תהליך פתיחת התיקים כחלק מהשירות האישי לעסקים חדשים. אנו מתמחים בסיוע וליווי עסקים חדשים ומעניקים את התשתית הרחבה ביותר של הנהלת חשבונות כבר מרגע פתיחת התיקים.

    אנחנו מאמינים ששירות אישי מעניק ביטחון ותחושה טובה ללקוחותינו, אנו יודעים בוודאות שעבודה מקצועית ונכונה מניבה תוצאות. השילוב של שני אלו יחד מוביל אותנו להצלחה וגם את עשרות העסקים שבוחרים מדי שנה לבצע פתיחת תיקים במשרדנו ולהעביר אלינו את הטיפול ביעוץ ותכנון המס השנתי שלהם יחד עם הנהלת חשבונות מלאה. בואו להיות חלק מההצלחה, צרו קשר והצטרפו.

    • חוסכים זמן – אנו רוצים לסייע לכם לחסוך זמן רב והתרוצצויות, לכן ניגש במקומכם אל הגורמים השונים במטרה לחסוך את הטיפול בביורוקרטיה כחלק מהשירות שלנו.
    • הגשה מקצועית – צוות מקצועי ידאג לכך שתיקי המס שלכם ייפתחו בצורה הנכונה והטובה ביותר מול כל גורמי המס. לאחר מכן נוכל להמשיך ולטפל בהם ללא קושי.
    • ניהול חשבונות – בשלב הבא, ננהל עבורכם את החשבונות וננפיק את הדוח”ות הנדרשים. כך תוכלו להתעסק בקידום העסק החדש שלכם במקום בבירוקרטיה מסובכת.
    • צוות מקצועי רחב – צוות מקצועי של מנהלי חשבונות ובראשם רואה חשבון מטפלים בכל תיק ותיק והם יבצעו עבורך כל פעולה, קטנה כגדולה במקצועיות, אחריות ומסירות ללא פשרות.
    • שירות אישי ואדיב – אנו דוגלים בשירות אישי ולכן נשמח לפגוש אתכם במשרדנו על כוס קפה או להגיע אליכם במידת הצורך. כמובן שאנו זמינים בטלפון, במייל או באתר בכל עת.
    • מגוון שירותים מקיף – משרדנו מספק את כל השירותים תחת קורת גג אחת, אנו ממליצים לכם להכיר מקרוב את שפע האפשרויות ולחסוך זמן רב וכסף כמובן.

    לפגישת ייעוץ ראשוני חינם

    השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

      חברה לעיצוב ובניית אתרים חברה לעיצוב ובניית אתרים
      כל הזכויות שמורות