לקביעת פגישת ייעוץ חינם

    ייעוץ כלכלי לעסקים

    ייעוץ כלכלי לעסקים – בין אם אתם מתמודדים היום עם הקמת עסק מהיסוד ובין אם עסק שלכם קיים כבר כמה שנים טובות,

    ברור מדוע ייעוץ כלכלי הינו שירות שכדאי לכם לקחת בחשבון.

    אין דבר חשוב יותר עבור עתיד העסק שלכם מאשר השאלה איך אתם מנהלים אותו מבחינה כלכלית.

    לכן, אם אתם יכולים לקבל עזרה בעניין הזה, למה לחשוב פעמיים? במשרד “צביקה סגל – פתרונות פיננסיים לעסקים” תמצאו את המענה הדרוש.

    צביקה סגל, מנהל המשרד, מחזיק בניסיון רב, ובעברו ניהל סניפי בנקים ועבד בחברות תעשייתיות ועסקיות.

    כיצד ייעוץ כלכלי יכול לעזור לכל עסק?

    זה לא משנה איזה סוג של שירות אתם מציעים ללקוחות שלכם או עד כמה העסק שלכם גדול או קטן.

    מה שבטוח הוא שאם תחליטו לקבל שירותי ייעוץ כלכלי לעסקים, תוכלו ליהנות מכמה יתרונות משמעותיים, כמו לדוגמא:

    • תדעו כיצד להתנהל כראוי מול רשויות המיסים בארץ.
    • תוכלו ליהנות משירותי תכנון מס וכך לחסוך לא מעט כסף מדי שנה.
    • ליהנות משירות מקצועי של ניהול חשבונות.

    בנוסף, תוכלו לקבל ליווי עסקי מקצועי לכל אורך הדרך.

    ייתכן ואתם מנהלים נהדרים, ואולי גם יש לכם יחסי אנוש שמסייעים לקידום העסק.

    עם זאת, כל זה לא אומר שאתם יודעים איך לנהל את הצד הכלכלי של העסק שלכם – בפרט כאשר מדובר בהיבט משמעותי ביותר.

    לכן, אם תוכלו לקבל שירותי חונכות, סיוע וייעוץ בתחום הכלכלי, מה פתאום שתוותרו על כך?

    ייעוץ כלכלי לעסקים – בואו ללמוד מהטובים ביותר

    “צביקה סגל – פתרונות פיננסיים לעסקים” הוקם לפני כ-17 שנה – עובדה המצביעה על ניסיונו הרב של המשרד.

    בנוסף, צוות המשרד מספק שירות בכל רחבי הארץ ובעולם – כך שמיקום איננו פקטור ואתם מוזמנים לפנות אלינו מכל נקודה ובכל זמן.

    מעבר לכך, אנשי הצוות של המשרד מחזיקים בתודעת שירות גבוהה, כאשר אדיבות ונימוס הם חלק מהחוויה שמחכה לכם אצלנו.

    צרו קשר עוד היום, אנו נשמח ללוות את העסק שלכם בצורה מקצועית לכל אורך הדרך.

     

    מידע נוסף בנושא

    ייעוץ פיננסי לעסקים

    זקוקים לשירותי ייעוץ פיננסי לעסקים? העסק שלכם שקוע בחובות ואתם לא בטוחים מה תוכלו לעשות כדי להציל אותו?

    או שמא אתם זקוקים לסיוע בתחום ניהול ההיבט הכלכלי של העסק? הגעתם בדיוק למקום הנכון!

    משרד רואי החשבון “צביקה סגל – פתרונות פיננסיים לעסקים”, שהוקם לפני כ-17 שנה ומנוהל מאז על ידי מר צביקה סגל, הוא הבחירה הנכונה עבורכם.

    צרו עמנו קשר עוד היום והצטרפו גם אתם אל שורת הלקוחות המרוצים שלנו – כי אין דבר חשוב יותר מאשר התנהלות פיננסית נכונה בעסק.

    ייעוץ פיננסי – בואו ללמוד איך להיות איש עסקים במלוא מובן המילה

    סיבה טובה נוספת שבגללה “צביקה סגל – פתרונות פיננסיים לעסקים” הוא הבחירה הנכונה עבורכם, זו העובדה שצוות העובדים מהווה מרכז ליזמות עסקית ומציע חונכות וליווי עסקי לכל אחד.

    בהתאם, אצלנו תוכלו ללמוד לא רק איך להציל את העסק שלכם, אלא גם איך לנהל אותו נכון – כמו גם איך עובד עולם העסקים.

    אנחנו דוגלים במתן שירות אישי, מקצועי ויצירתי, כך שאפילו אם נדמה לכם שהמצב של העסק שלכם חמור, אין לנו ספק שנוכל לעזור לכם.

    התקשרו בהקדם לקביעת פגישת ייעוץ בחינם ותראו שלא תצטערו על כך, כי אתנו העסק שלכם נמצא בידיים טובות ומקצועיות.

    מהם היתרונות של ייעוץ פיננסי לעסקים

    בעידן שבו כל אחד יכול לקרוא אינספור מאמרים ומידע אודות כל נושא שבעולם, ברור מדוע עולה השאלה:

    מהם היתרונות של ייעוץ פיננסי לעסקים שניתן על ידי רואה חשבון מקצועי ומנוסה? האמת היא, שיש לכך יתרונות רבים, כמו לדוגמא:

    • רואה החשבון שמייעץ לכם מכיר את התחום לעומקו וצבר בו ניסיון רב.
    • אתם מבינים יותר לעומק על מה אתם משלמים, אילו מיסים עליכם לשלם והאם ישנה אפשרות להוזיל מעט את התשלום.
    • אתם מקבלים טיפים, עזרה וייעוץ בכל מה שקשור לתכנון המס – מה שמוביל לחיסכון לא מבוטל מידי שנה.

    ובנוסף לכל אלה, ייעוץ פיננסי שכולל שירותי הנהלת חשבונות יכול להוריד מעליכם התעסקות משמעותית ביותר שעלולה לגזול לכם זמן יקר בתור מנהלי העסק.

     ייעוץ פיננסי לעסקים מחיר

    בכל נקודת זמן שהיא כל עסק זקוק למיפוי מחדש של התכנית העסקית והמתווה שלו – וזה נכון על אחת כמה וכמה בתקופת אי ודאות כלכלית. ייעוץ כלכלי לעסקים נחוץ מדי פעם גם בעתות שגרה כדי להבין כיצד מתפתחים ואם יש בעיה כיצד לפתור אותה. בשלב זה ניתן לפנות אל משרד צביקה סגל – פתרונות פיננסיים לעסקים, המעמיד לרשות העסקים את הידע והניסיון שלו בהנחת העסק מחדש על המסלול הנכון.

    למה נחוץ ייעוץ כלכלי לעסקים?

    • פתיחת עסק היא הגשמת חלום של רבים, שלא תמיד יודעים כיצד לתרגם את הרעיונות שלהם לתכנית עסקית שעובדת. צריך למצוא מודל עסקי, להבין למה נכנסים וכמה זה עשוי לעלות וכמה היתכנות עסקית יש לרעיון שלכם. הייעוץ הנכון אמור להתחיל כבר בשלב היזמות, אולם אם התחלתם כבר – אף פעם לא מאוחר מדי להתייעץ. אם אתם תקועים מעט ורוצים לדעת כיצד להמשיך מנקודת פתיחה מוצלחת, זה הזמן הנכון לפנות ליועץ שהוא גם חונך עסקי מוסמך.
    • כל עסק זקוק לריענון ולהתחדשות וצריך לעשות זאת עם האדם הנכון. זה נכון בעתות שגרה וזה נכון כשקורים דברים כמו קורונה או התפוצצות בועה. ההשפעה של הגלים שנוצרים מגיעה לא פעם גם לעסקים שמושפעים מכך ואינם בתחום ולכן חייבים לדעת לאן ממשיכים וכיצד למצות את הפוטנציאל של כל מצב כזה.
    • עסק שנקלע לקשיים למרות תכנית עסקית צריך להבין היכן נכשל ולא להרים ידיים ולהיסגר אם יש לו סיכויי שיקום טובים. את זה תוכלו לדעת לאחר הייעוץ הכלכלי העסקי שתקבלו ולכן מומלץ להחזיק מעמד, להתאזר בסבלנות ובמוטיבציה מחודשת ולנסות למצוא את הדרך הטובה ביותר לעלות בחזרה על הדרך לשיקום.

    שירות ייעוץ פיננסי לעסקים מחיר משתלם במיוחד – זהו המפתח להצלחה

    אף יזם לא נולד כזה וגם אם לוקחים קורסים שונים עדיין הניסיון בשטח הוא הקובע ביותר. אם ניסיתם כל מה שיכולתם או שפתחתם עסק וחסר לכם ניסיון ומסקנות שנלמדות מהשטח עצמו, ייעוץ כלכלי לעסקים ייתן לכם את זווית המבט שנחוצה לכם. צביקה סגל הוא יועץ וחונך עסקי מוסמך שמאחוריו שנים רבות של עבודה עם עסקים בכל גודל, כולל חברות גדולות, והוא ישמח לעמוד לרשותכם כדי להצליח בתחום.

    מתי נחוץ ייעוץ כלכלי לעסק?

    • כשיש לכם תכנית לפתוח עסק אבל לא ברור לכם כיצד לבנות אותו מקצועית כך שיפעל על פי מודל עסקי נכון שגם ירוויח, זה הזמן להתייעץ עם המומחים. פה תקבלו את כל הידע שנחוץ לכם לבנות עסק כמו שצריך, כך שיפעל לפי מודל נכון וירוויח במקום להיסגר בתוך שלוש השנים הראשונות.
    • קורה שאתם מתחילים עם הרבה תקוות וגם יש לכם המון ידע שצברתם בקורסים וגם התנסויות מקצועיות בשטח, אבל לעתים לא מיתגתם את עצמכם נכון מול המתחרים, או שהתבצע מהלך עסקי שלא נבנה נכון ולא הצליח בשטח. רבים מדי מתייאשים מהר ולא מוכנים לבקש עזרה של מומחים כדי לבדוק את העסק שלהם לקראת הבראה. אין סיבה להתייאש גם אם אתם מתוסכלים. אתם עשויים לגלות את הסודות להצלחה דווקא כאשר תרשו לעצמכם לבקש עזרה כדי לנסות שוב עם הלקחים והמסקנות שלכם מהניסיון הראשון.
    • עסק שרוצה לשרוד הוא עסק שצריך להתפתח כל הזמן וללמוד נכון איך לעשות זאת. ייעוץ כלכלי יעזור לכם להתמודד גם עם ההיבטים הפיננסיים שחלק מהעסקים לא מקדישים לו תשומת לב מספקת ולכן גם נכשלים. הכספים הם ליבת העסק ואסור להזניח זאת אלא לבנות נכון בעזרת יועצים מומחים.

    ייעוץ כלכלי לעסק

    כדי להצליח בעסקים צריך להכין תכנית עסקית ולפעול לפיה, עם התאמות נדרשות לפי המצב. זה נכון לכל שלב בפעילות השוטפת של העסק ולכן ייעוץ כלכלי לעסק יכול לעזור לכם להתיישר לפי נסיבות כלכליות שונות – ולתקן מה שנדרש לו תיקון. אם אינכם יודעים מהי תכנית עסקית ומהו המודל העסקי שלכם להצלחה, על אחת כמה וכמה שרצוי לקבל ייעוץ מקצועי. צוות המומחים של משרד צביקה סגל – פתרונות פיננסיים לעסקים הוביל עסקים רבים להבראה ולהצלחה, וישמח לייעץ לכם בתחום הכלכלי.

    יועץ כלכלי לעסקים

    כדי להתמודד מול מתחרים בעולם כלכלי מלא בהזדמנויות יש לעשות זאת בעזרת מומחים. בניית הבסיס הכלכלי שלכם יהיה טוב ואיתן יותר בעזרת ייעוץ כלכלי לעסק של מומחים. צוות מומחי המשרד של צביקה סגל יעניק לכם את הידע והכלים שנחוצים לכם כדי לבנות את העסק שלכם וללוות אותו בכל שלב וצורך בהסתגלות.

    כיצד ייעוץ כלכלי עסקי עוזר לכם?

    • למרות הפוטנציאל שיש בתקופה שבה כל חלום וכל חזון יכול לקרום עור וגידים ולהתגשם על הצד הטוב ביותר, אנחנו רואים עסקים רבים שאינם מצליחים לעבור את השנתיים הראשונות ונסגרים. זה קשור בעיקר להתנהלות עסקית וכלכלית לא נכונה ולאו דווקא לנסיבות עולמיות ולמשבר כמו קורונה או משבר ביטחוני. אם בונים עסק בצורה איתנה על יסודות טובים אפשר לצלוח משברים ואף לנצל אותם כדי לצמוח מהם. זה מה שייעוץ יכול לפתוח בפניכם – חלון לניצול הזדמנויות חדשות.
    • חברה שכבר השיגה את המוניטין שלה ומיתגה את עצמה בצורה טובה עדיין צריכה לקבל ייעוץ שוטף ולפקח על כל התהליכים החשובים שבה. ייעוץ כזה עוזר לכם למפות את הארגון שלכם ולהבין מהן החוזקות והחולשות שלכם ולעבוד עליהן כדי לפתור בעיות ולהבריא ארגון במשבר. חוזקות של חברה או עסק הן בדיוק הנקודות שעליכם להכיר כדי להבטיח שתוכלו להישאר עסק חי ומצליח.
    • תחרות היא דבר בריא, אבל לא תמיד יודעים כיצד להתחרות. אם פעלתם תקופה ארוכה ומצאתם את עצמכם אובדי עצות מול השינויים והמתחרים, זה הזמן ללמוד כיצד לנצל יתרונות וחסרונות שלכם מולם ולהצליח בתחום שלכם. בכל נישה יש כמה מתחרים שצריכים ללמוד כיצד לעשות זאת נכון כדי להצליח למרות זאת.

    ייעוץ כלכלי עסקי

    אנחנו מתברכים באין ספור הזדמנויות לפתיחת עסקים בכל תחום, כך שאפשר להגיע להצלחה ולהגשמת חלום די בקלות בימינו. אלא שללא ייעוץ כלכלי עסקי לא נצליח להמריא אם לא נדע בדיוק כיצד לנהל את העסק שלנו – ולהיעזר בכלים שעומדים לרשותנו. צוות משרד צביקה סגל – פתרונות פיננסיים לעסקים ישמח לעזור לכם לבנות תכנית עסקית שעובדת, להבין טוב יותר את המודל העסקי שלכם ולהגיע למצב שבו תתבססו ותתחילו לחשוב אפילו על צמיחה עסקית.

    יועץ פיננסי לעסקים

    צוות המומחים של המשרד, הכולל רואה חשבון, מהנדס תעו"נ, יועץ ארגוני ומומחי שיווק אינטרנטי, עובד יחד אתכם כדי לבנות את ההצלחה העסקית שלכם. בעזרת ייעוץ כלכלי עסקי תוכלו להבין היכן אתם טובים יותר ומה יש לכם להציע ללקוחות לעומת המתחרים, ולנצל זאת כדי לעקוף אותם ולמתג את עצמכם מחדש.

    מה חשוב לדעת על ייעוץ פיננסי לעסקים?

    • ייעוץ כלכלי שנוגע לכספים שלכם, נכון בכל שלב של העבודה שלכם – וצריך ללוות אתכם מהפתיחה ועד היישום של התכנית העסקית. הכי טוב לקבל את הייעוץ הזה בשלב שבו אתם רוצים לפתוח עסק כדי להבין במה זה כרוך ומה זה דורש מכם. אחר כך כל מה שצריך לעשות הוא להיות מעודכן בתנועות של תזרים המזומנים שלכם, בחובות ובזכויות ולעדכן תכנית עסקית בכל תקופה מחדש.
    • גם אם אתם יציבים ומבוססים ואין לכם בעיה כספית, טוב להיות עם אצבע על הדופק. כל עסק שרוצה לצמוח חייב תכנון כזה לעצמו וזה מחויב המציאות בין אם אתם במשבר כלכלי או מתנהלים נכון. גם עסק איתן חייב לשמור על עצמו כדי לא להגיע למשבר ולנקודת אל חזור שמעבר לה מחכה רק פשיטת רגל.
    • כל תכנית התרחבות וצמיחה מחייבת בדיקת משאבים כדי לדעת בדיוק איך לעשות את זה מבלי לצמוח מהר וגדול מדי ומבלי ליפול. התכנון הנכון עוזר לכם לקבוע יעדים ולהגיע אליהם בצורה נכונה ובריאה פיננסית וזה מה שנחוץ לכל עסק לעשות כשהוא רוצה להבטיח את קיומו ולהסתגל לשינויים בתחומו.

    ייעוץ פיננסי לעסק

    כמה לשלם שכירות לעסק שלכם ואיפה הכי טוב לשכור, בכמה לתמחר את השירותים והמוצרים שלכם ואיך להתמודד הכי טוב עם תכנון מס נכון? ייעוץ פיננסי לעסקים הוא הצעד הראשון לקבלת תשובות לשאלות שכל עסק צריך לשאול את עצמו כדי לצמצם הוצאות, להגדיל הכנסות ולעשות הכול כחוק ובצורה מסודרת. משרד צביקה סגל – פתרונות פיננסיים לעסקים יעבוד אתכם על מתווה העסק שלכם יחד עם צוות המומחים המנוסים שלו, כדי לבנות תכנית עסקית שעובדת ומצליחה.

    יועץ כלכלי עסקי

    כשאתם מפקידים בידי מומחים פיננסיים את המפתחות לעסק שלכם אתם יודעים שאתם בידיים טובות. ייעוץ פיננסי לעסקים שניתן על ידי מי שכבר הוכיח את עצמו בתחום ויודע בדיוק מה לעשות וכיצד להשיג יעדים ילווה אתכם בדרך הטובה ביותר להצלחה ולשיקום. צוות מומחי משרד צביקה סגל – פתרונות פיננסיים לעסקים מלווים כבר שנים רבות עסקים בהיקפים שונים בדרכם להצלחה העסקית והמוכחת, ומעמידים גם לרשותכם את הניסיון הרב שלהם.

    לפגישת ייעוץ ראשוני חינם

    השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

      חברה לעיצוב ובניית אתרים חברה לעיצוב ובניית אתרים
      כל הזכויות שמורות